Czas i koszty dostawy

Koszty dostawy:

nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie. Całkowity koszt będzie widoczny po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu formy dostawy i metody płatności.

 

Czas dostawy:

Przy każdym towarze w naszym sklepie został  podany konkretny termin / „dostępne w magazynie” lub „czas dostawy”/

* czas dostawy dotyczy tylko dni roboczych, nie wlicza się dni wolnych sobót, niedziel oraz świat               

* w przypadku większych lub nietypowych zamówień prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy celem  

   uzgodnienia indywidualnego terminu dostawy 

*  jeżeli jest zamawiana większa liczba produktów, czas wysyłki całości zamówienia jest dostosowany do

   produktu o najdłuższym czasie dostawy. Istnieje możliwość częściowej realizacji po uprzednim

   skontaktowaniu się z Działem Obsługi Klienta i mailowym ustaleniu warunków.

 

Rodzaj dostawy:

 W zależności od ilości i wagi (waga podana przy każdym produkcie) koszty mogą być różne: 

- Paczkomat                                                                 22,00 pln brutto

- Kurier InPost                                                             22,00 pln brutto

 - Firma kurierska UPS       karton do 30 kg                  24,60 pln brutto

- Odbiór osobisty: PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU zapraszamy do siedziby firmy pod adresem : 43-300 Bielsko-Biała , ul. Piekarska 199, w

    godzinach  od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

- Przesyłka zagraniczna: uzgodnienia indywidulane

 

Ważne informacje dla Klienta dotyczące szybkiej i łatwej dostawy:

*Firma kurierska – dostawy są realizowane przez profesjonalne firmy kurierskie UPS, która świadczy usługi w ciągu 24 lub 48 h, w godzinach od 8.00 do 16.00 W związku z tym prosimy aby w tym czasie pod podanym adresem była możliwość i osoba, która może przyjąć zamówiony towar.

Na  adres e-mail zostanie przesłany link do strony, na której na bieżąco będzie możliwość  sprawdzenia, gdzie obecnie znajduje się przesyłka

*Wymagane jest otworzenie paczki / palety przy kurierze w celu sprawdzenia czy przesyłka nie jest w żaden sposób uszkodzona . Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejcie, proszę spisać protokół uszkodzenia w obecności kuriera  link : protokół

Jeżeli zostaną zauważone rozerwania, wgniecenia, pęknięcia  opakowania zewnętrznego KONIECZNIE należy taką informacje zaznaczyć w opisie szkody oraz niezwłocznie poinformować sklep o zaistniałej sytuacji.

*Dostarczenie przesyłki przez kuriera i podpisanie odbioru przez Kupującego jest równoważne z przejęciem prawa własności towaru a tym samym ryzyka posiadania, użytkowania, utraty oraz uszkodzenia towaru.

*Zgodnie z Kodeksem Cywilnym szkoda, której nie dało się zauważyć z zewnątrz można zgłosić w terminie do 7 dni, pod warunkiem udowodnienia, że uszkodzenie nastąpiło w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

*Dostawca i właściciel sklepu www.jshop.jantar.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne przesyłki, którą dostarcza przewoźnik.

*Pakowanie i przygotowanie przesyłki jest monitorowane, co jest podstawą rozstrzygania ewentualnych sporów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium