Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Koszty dostawy:
nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie. Całkowity koszt będzie widoczny po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu formy dostawy i metody płatności.
Czas dostawy:
Przy każdym towarze w naszym sklepie został podany konkretny termin / „dostępne w magazynie” lub „czas dostawy”/
* czas dostawy dotyczy tylko dni roboczych, nie wlicza się dni wolnych sobót, niedziel oraz świat
* w przypadku większych lub nietypowych zamówień prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy celem
uzgodnienia indywidualnego terminu dostawy
* jeżeli jest zamawiana większa liczba produktów, czas wysyłki całości zamówienia jest dostosowany do
produktu o najdłuższym czasie dostawy. Istnieje możliwość częściowej realizacji po uprzednim
skontaktowaniu się z Działem Obsługi Klienta i mailowym ustaleniu warunków.
Rodzaj dostawy:
W zależności od ilości i wagi (waga podana przy każdym produkcie) koszty mogą być różne:
- Paczkomat 22,00 pln brutto
- Kurier InPost 22,00 pln brutto
- Firma kurierska UPS karton do 30 kg 24,60 pln brutto
- Odbiór osobisty: PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU zapraszamy do siedziby firmy pod adresem : 43-300 Bielsko-Biała , ul. Piekarska 199, w
godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku
- Przesyłka zagraniczna: uzgodnienia indywidulane
Ważne informacje dla Klienta dotyczące szybkiej i łatwej dostawy:
*Firma kurierska – dostawy są realizowane przez profesjonalne firmy kurierskie UPS, która świadczy usługi w ciągu 24 lub 48 h, w godzinach od 8.00 do 16.00 W związku z tym prosimy aby w tym czasie pod podanym adresem była możliwość i osoba, która może przyjąć zamówiony towar.
Na adres e-mail zostanie przesłany link do strony, na której na bieżąco będzie możliwość sprawdzenia, gdzie obecnie znajduje się przesyłka
*Wymagane jest otworzenie paczki / palety przy kurierze w celu sprawdzenia czy przesyłka nie jest w żaden sposób uszkodzona . Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejcie, proszę spisać protokół uszkodzenia w obecności kuriera link : protokół
Jeżeli zostaną zauważone rozerwania, wgniecenia, pęknięcia opakowania zewnętrznego KONIECZNIE należy taką informacje zaznaczyć w opisie szkody oraz niezwłocznie poinformować sklep o zaistniałej sytuacji.
*Dostarczenie przesyłki przez kuriera i podpisanie odbioru przez Kupującego jest równoważne z przejęciem prawa własności towaru a tym samym ryzyka posiadania, użytkowania, utraty oraz uszkodzenia towaru.
*Zgodnie z Kodeksem Cywilnym szkoda, której nie dało się zauważyć z zewnątrz można zgłosić w terminie do 7 dni, pod warunkiem udowodnienia, że uszkodzenie nastąpiło w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
*Dostawca i właściciel sklepu www.jshop.jantar.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne przesyłki, którą dostarcza przewoźnik.
*Pakowanie i przygotowanie przesyłki jest monitorowane, co jest podstawą rozstrzygania ewentualnych sporów.